A0:  دانلود بازی Super Mega Baseball برای کامپیوتر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Super Mega Baseball برای کامپیوتر
نوشته شده در چهار شنبه 18 شهريور 1394
بازدید : 94
نویسنده : محمد نجفی

Super Mega Baseball عنوان بازی زیبایی در سبک ورزشی برای کامپیوتر می باشد که استودیو Metalhead Software آن را در سال ۲۰۱۵ منتشر ساخته است. مسابقات بین المللی بیسبال آغاز شده و شما نیز به عنوان یک بازیکن به این مسابقات دعوت هستید! اما باید آمادگی لازم برای حضور در این دوره را در تمارین به دست بیاورید. بدون تمرین، قطعا نمی توانید بر حریفان غلبه کنید.

دانلود Super Mega Baseball - بازی بیسبال

اما جدیت خاصی در بازی Super Mega Baseball وجود ندارد و علاوه بر این با محیطی طنز آمیز مواجه هستیم. تمامی حرکات و مهارت هایی که یک بازیکن از خود به نمایش می گذارد، طنز هم چاشنیشان شده است. همین سیستم جدید باعث شده تا با یک عنوان متفاوت مواجه شویم. سیستم توپ گیری و ضربه زنی با جزئیات بالایی طراحی شده و قوانین فیزیکی با کم ترین عیب و نقص ممکن در بازی به کار رفته اند.

 

در هر مسابقه ای که شرکت کنید، تماشاگران زیادی برای تماشا به استادیوم خواهند آمد. طراحی این تماشاگران نیز در Super Mega Baseball در سطح قابل قبولیست. این افراد باعث می شوند تا هیجان زیادی در استادیوم حاکم باشد و تمامی بازیکنان با اشتیاق، کارشان را دنبال کنند. چندین نوع استادیوم با طراحی های منحصر بفرد برای این بازی بیسبال وجود دارد. هم چنین سیستم آب و هوایی در تمامی مسابقات، یکسان نخواهد بود. هر موقعی از شبانه روز که رقابتی برگزار شود، آب و هوای مخصوص به آن زمان در بازی وجود خواهد داشت. مکانیک جدیدی به نام Ego در بازی Super Mega Baseball برای اولین بار به کار رفته که گیم پلی بسیار زیادی را برایتان خلق کرده است. با به کارگیری این مکانیک جدید، سازندگان توانسته اند طنز را به خوبی در لحظات مختلف رقابت تزریق کرده و لحظات نابی را برای شما بیافرینند. پس زمان را از دست ندهید و وارد اولین رقابتتان در ورزش جذاب بیسبال به صورت مجازی شوید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX11 compatible
DirectX: Version 11
Hard Drive: 1 GB available space

حجم فایل : ۷۶۱.۹۶ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های شبیه سازی , بازی های ورزشی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1465998473